Välj den vara du vill köpa, fyll i antal, färg eller storlek (om så finns) och skicka ett mail till info@amoress.se och se om varan finns i lager eller om den måste beställas.
Vi reserverar oss för eventuella slutförsäljningar. Observera att vi inte ger någon garanti för att bilderna i butiken visar varans exakta utseende.
Genomförd beställning innebär att du godkänner våra köpvillkor och samtycker till att namn och adress registreras i vårt kundregister.
Direkt med Iban-nummer behövs vid utlandsbetalningar:
SE39 5000 0000 0522 2117 0407 Bic: ESSESESS.
Du kan inte avbryta din beställning själv, men vi kan naturligtvis hjälpa dig. Beställningen kan endast avbrytas innan den har skickats och innan vårt lager har börjat arbeta med beställningen. Efter det kan vi inte garantera en avbokning. När beställningen har skickats, får du en leveransbekräftelse via e-post. Om du har begärt en avbokning efter att beställningen har skickats måste du returnera den för en återbetalning istället. Kontakta oss för hjälp.
Du måste kontakta oss för att ändra din leveransadress. Fraktadressen kan endast ändras innan din beställning har skickats. Tyvärr kan du inte uppdatera din leveransadress efter att beställningen har gjorts.
Nej, du kan välja att ha olika adresser för frakt och fakturering.
Betalning
Samtliga priser i butiken anges i svenska kronor och inkluderar moms. Frakt tillkommer. Vi förbehåller oss rätten att ändra priserna i e-butiken utan föregående avisering.
Vi erbjuder kreditkort som betalningsmetod i alla länder.
Din personliga online-säkerhet är mycket viktig för oss. För att säkerställa att din shoppingupplevelse är enkel och säker använder vi Secure Socket Layers (SSL), branschstandarden för att överföra information för att bearbeta dina beställningar. När du gör en beställning kan du omedelbart kontrollera säkerhetsgiltigheten genom att klicka på VERISIGN-logotypen i kassan. För att säkerställa att din information hålls privat, behandlar eller lagrar vi ingen betalningsinformation i vår databas.
När du gör en beställning hos oss gör vi en auktorisation på den betalningsform du använde och medlen är tillfälligt reserverade.
När din beställning har skickats dras pengarna från ditt konto.
Om ditt beställningsförsök avvisades kan det ofta bero på din bank. Vi föreslår att du kontaktar ditt bank- eller kortutgivande företag för att fråga om de har något slags spärr på ditt kort. Om du får ett nytt felmeddelande, kontakta oss.
Produktinformation
Inne på våra produkter ser u vår storleksguide.
För förfrågningar om produkter som inte är tillgängliga online, vänligen kontakta oss
Frakt & Leverans
Vi levererar för närvarande över hela världen, vid kassan kan du välja ditt fraktland.
Varorna skickas med med UPS Express Saver. Normal leveranstid är:
Sverige: 2-3 dagar Europa: 3-5 dagar Global: 5-14 dagar
Tills dess att order är mottagen och bekräftad.
Så snart din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse via e-post med ditt spårningsnummer. Du kan klicka på spårningsnumret i det här e-postmeddelandet för att se vart din leverans befinner sig. Du kan också enkelt följa din beställning på väg till dig genom att ange ditt spårningsnummer på kurirens webbplats.
Byte & Returer
Är du inte nöjd med något du beställt har du 14 dagars ångerrätt efter det att du mottagit varan, förutsatt att varan inte varit använd. Ångerrätt gäller allt i butiken. Du står själv för returportot när du skickar tillbaka en vara. Returnerat plagg måste vara i godtagbart skick och det är Amoress Stockholm som avgör. För att varan ska gå att sälja till nästa kund.
Återkallelser, avbokningar, utbyten eller returer accepteras inte för beställningar av anpassade produkter.